Oblíbené

2 348 oblíbených alb 27 oblíbenců

• minulou neděli
petrsojka
„Den za Moravu“ je oslava Moravy, její historie, kultury a tradic, uskuteční se při příležitosti dvou historických výročí: 1197 let od první písemné zmínky o Moravanech z podzimu roku 822 a 609 let od zvolení moravského markraběte Jošta římským králem dne 1.října 1410.
  • minulý týden
cusima
Akce, pořádaná Veslařským klubem Hodonín. Dvacet jedna týmů se sešlo na hodonínském jezu a společně se utkali v závodech dračích lodí. Náš tým skončil na třináctém místě. Tato akce je zároveň možností, jak se potkat s kolegy mimo pracoviště a společně fandit, pokecat a odreagovat se. Tak zase za rok !!!
Kategorie: koníčkysport
  • minulou sobotu
kolinek
  • letos v září
manula1
DDM Strážnice připravil pro ZŠ Školní ukázky sportů, které provozuje ve Strážnici. Děti si vše mohly vyzkoušet a pochuti si zasportovat. Zájemci si také mohli vzít přihlášku do jednotlivých kroužků.
  • minulý pátek
petrsojka
Mezinárodní konference „Proč a jak se přijímalo manželství pro všechny v zahraničí“.
  • minulý čtvrtek
Sasovo->Vynohradiv->Koločava
+Spišský hrad
  • minulý týden
cilie
10. 9. 2019 - Z odpolední vycházky jsem náhodou šla přes louku, kde právě chystali start balónu, tak se podívejte, jak to dopadlo.
  • minulé úterý
dellinka
2 komentáře
  • 8.9.2019
manula1
Tradiční akce , kterou pořádá Domov pro seniory letos přivítala soubor Demižon a Demižonek. Pro děti bylo nachystáno malování na obličej a výtvarný koutek. Tetičky z Kozojídek pekly béleše.
Kdo měl zájem mohl si nechat změřit tlak či hladinu cukru v krvi.
Na prodej byly také výrobky uživatelů DS.
  • 8.9.2019
krusnohorka
Pár fotek z dostihovky.Víc nešlo udělat,protože se o mně praly komáři.
Zvláštní,socky a komáři a jiný ksindl se o mně možou potrhat,ale jinak nejsu dobrá ani kanibalom do tomboly...asi už ničemu nerozumím.
Kategorie: krajinapříroda
  • 5.9.2019
krusnohorka
Na kouzelný zelený plácek chodím už pár let,ale až tento pátek jsem "zakopla" o pobořený dekl studny,která mi byla léta neviditelná,utajená.
Pozemek je ve vodárenském pásmu,takže je tu mnoho takových neviditelných studní,ale tahle je ....opravdu Utajená.
Navíc stojíte-li dva metry od ní,už jí nevidíte.
Neměla jsem baterku,ale voda tam je a v ní pár utopených potkánků a možná i něco víc,protože spadnout tam znamená jistou smrt.
Kategorie: krajinapříroda
manula1
Bylo děštivé ráno, ale i tak jsme se vydali na výšlap z Rohatce do Bzence. Bylo nás celkem 6. Nešli jsme po turistických značkách, ale podle navigace. To se nelíbilo mému muži, protože neviděl značky a rozcestníky a k technice je nedůvěřivý.
Do Bzence jsme došli v pořádku i když už jsme měla mobil vybitý.
V Hospůdce u Lokálky nás příjemně přijali ačkoli znás kapala voda jak z vodníka.
Ušli jsme 13km
  • 7.9.2019
petrsojka
Návštěva ruční papírny v Želeticích a Znojmo.
cusima
Zazvonil zvonec a pohádky je konec. Poslední den naší dovolené, zítra balíme a jedeme zpět k domovu. Odpoledne a podvečer jsme strávili na manželovo přání v pivovaru Holba v Hanušovicích a byla to dobrá volba. Momentálně zde probíhají Pivní slavnosti. Absolvovali jsme prohlídku pivovaru a koncert revivalových interpretů Karla Gotta a skupiny ABBA. Pivo z hor i různé jiné dobroty neměly chybu...A hlavně jsem tu objevila chuť piva bez alkoholu s chutí horských bylin a musím MOC MOC pochválit. Výborné ! Pro lidi, kteří stejně jako já nemůžou pít alkohol, je báječné, pokud objeví něco nového, jinou chuť než jenom neustále Birella světlého, polotmavého anebo s ovocnou příchutí...
Kategorie: cestovánízábava
  • 7.9.2019
cusima
Dnešní poslední den rozděluji na dvě části. Dopolední probíhala na mé přání. Zajeli jsme na Rejvíz, navštívili Velké mechové jezírko, pokochali se krásou zdejších chaloupek a skončili v Penzionu Rejvíz ( dříve Noskova chata ). Zde se nacházejí vyřezávané židle, zobrazující jednotlivé návštěvníky hospody z dřívějších dob. Odpoledne už proběhne pod taktovkou manžela- navštívíme Hanušovický pivovar Holba, kde probíhají Pivní slavnosti.
Ještě bych ráda podotkla, že lokalita pro naši dovolenou nebyla zvolena náhodně, ale schválně do míst, kam jsem jezdila s rodiči jako dítě každý rok. Můj návrat do dětství měl ukončit jednu vleklou partnerskou krizi. Jako optimista věřím, že se nám to povedlo. A jako realista dodávám, že vše prověří až čas...